TakSeir
اجاره ون با راننده

اجاره ون با راننده

خدمات اجاره ای ون با راننده تکسیر

در موسسه تک سیر، خدمات اجاره ون صورت می پذیرد. البته به جز شرکت تک سیر، شرکت‌های دیگری هم هستند که این کار را انجام می دهند. بعضی از این شرکت‌ها، بسیار معتبر هستند ولی متاسفانه بسیاری از شرکت‌هایی که به اجاره ون می پردازند، اعتبار خاصی ندارند و نباید به آنها اعتماد کنید. شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت تک سیر به آدرس اینترنتی www.takseir.com، اقدام به اجاره ون مورد نظر خود کنید. البته امکان اجاره ون با راننده و بدون راننده هم برای مشتریان وجود دارد. قیمت‌های مختلف مربوط به اجاره ون با راننده و بدون راننده، در این سایت موجود است.

اجاره ون بدون راننده

یکی از سرویس‌هایی که در بسیاری از شرکت‌های اجاره خودرو ارائه می شود، سرویس اجاره خودرو بدون راننده است. شرکت‌های بسیار زیادی در کشور ایران وجود دارند که خودروی ون را بدون راننده اجاره می‌دهند.

البته بدیهی است که این شرکت‌ها در قبال اجاره خودروی ون به شما، یک چک یا سفته و یا سند خانه را از شما خواهند گرفت. بایستی این مدارک مالی، ارزشی بالاتر از ارزش خود خودروی ون و یا لااقل، ارزشی برابر با ارزش خودروی ون داشته باشند. مدارکی مانند مدارک شناسایی و شغلی هم معمولاً توسط شرکت از شما اخذ می شود.

همه این مدارک مالی و شناسایی و غیره در زمانی که شما خودروی ون اجاره گرفته را سالم و بدون هیچ مشکلی، تحویل شرکت دهید، به شما پس داده خواهد شد. 

اجاره ون بدون راننده

امکانات ون‌های اجاره ای تکسیر

ون‌های اجاره ای تکسیر، دارای امکانات فوق العاده مناسبی هستند که باعث می‌شود هم در مسافرت‌های درون شهری و هم در مسافرت‌های برون شهری، مورد استفاده قرار گیرند. نشستن و مسافرت کردن با این نوع ون‌ها بسیار لذت بخش است. طبیعتا آن دسته از ون‌هایی که برای مسافرت‌های درون شهری مورد استفاده قرار می گیرند، نیاز به امکانات کم تری نسبت به آنهایی دارند که برای مسافرت‌های  برون شهری استفاده می شوند. اصلی‌ترین امکاناتی که ون های اجاره ای تکسیر دارند، سیستم گرمایشی و سرمایشی بسیار مناسب آنها است. این سیستم گرمایشی و سرمایشی به نحوی است که شما نه در فصل زمستان و نه در فصل تابستان در این نوع ماشین ها اذیت نخواهید شد. از سوی دیگر ون های اجاره ای تکسیر، سیستم صوتی مدرنی دارند که صدای بسیار باکیفیتی را تولید می کنند.

شرایط لازم برای اجاره ون با راننده

اگر قصد اجاره ون با راننده را دارید، خیلی نیاز به اسناد و مدارک خاصی نیست که تحویل شرکت اجاره دهنده خودرو بدهید. البته قوانین شرکت اجاره دهنده ون با همدیگر متفاوت است. با توجه به اینکه تمام مسئولیت خودروی ون اجاره گرفته شده، به عهده راننده است، نیاز نیست خیلی شما نگران خودروی ون اجاره شده باشید و خدای نکرده هر اتفاقی برای خودروی ون بیفتد این راننده است که باید پاسخ شرکت باشد نه شما. این در حالی است که در صورت اجاره ون بدون راننده، همه مسئولیت های ون اجاره گرفته شده با شما خواهد بود و بدیهی است که در اجاره ون بدون راننده، شرکت ها، مدارک و اسناد زیادتری از شما طلب کنند. معمولاً شرکت های اجاره دهنده خودروی ون در هنگام اجاره دادن ون با راننده به مشتریان، به گرفتن یک سری مدارک شناسایی و شغلی اکتفا می کنند.

اجاره ون برای ارگان ها و شرکت‌ها

ارگان‌ها و شرکت‌ها و ادارات دولتی و خصوصی می توانند اقدام به اجاره ون دلخواه خود از شرکت تکسیر کنند. شرکت تکسیر برای این ادارات و شرکت‌ها، تخفیفات مناسبی را لحاظ می‌کند. تا چند سال پیش، شرکت ها و سازمان های دولتی، اقدام به استخدام یک راننده می کردند و یک خودرو هم برای اداره، سازمان یا شرکت خود خریداری می نمودند. با توجه به هزینه‌های بالای نگهداری خودرو و همچنین با توجه به دردسرهایی که استخدام یک راننده برای آن اداره یا سازمان به دنبال داشت، اجاره یک عدد خودرو با راننده، به یک گزینه بسیار مناسب تری برای ادارات و سازمانها ، تبدیل شده است. اجاره ون هم در بین همه انواع خودروها، محبوبیت بسیار زیادی در بین شرکت ها دارد و این هم به دلیل ظرفیت بیشتر ون نسبت به خودروهای شخصی است. از خودروی ون به عنوان سرویس ادارات و سازمانها و شرکتهای دولتی و غیر دولتی استفاده فراوانی می شود.

اجاره ون  با راننده مسافرتی

اجاره ون با راننده مسافرتی

یکی از سرویس هایی که در بسیاری از شرکت‌های اجاره خودرو از جمله در شرکت تکسیر به مشتریان ارائه می شود، اجاره خودروهای ون مسافرتی با راننده است. در واقع افرادی که قصد مسافرت به هر یک از نقاط ایران را داشته باشند، می توانند از طریق یک شرکت معتبر مانند شرکت تکسیر، یک خودروی ون بسیار مجهز و باکیفیت را اجاره کنند تا برای مسافرت، مشکلی نداشته باشند.

امروز آنقدر هزینه بنزین و روغن و همچنین هزینه‌های مربوط به استهلاک خودرو بالا است که خیلی از افراد دوست ندارند، خودروی شخصی خود را در مسافرت مورد استفاده قرار دهند و به همین دلیل، این افراد به سمت اجاره خودروی ون مسافرتی می روند. البته این تنها یک دلیل برای اجاره خودروی ون با راننده است.

دلیل دیگر، این است که بسیاری از افراد، علاقه ای به رانندگی کردن در طی مسافرت ندارند و دوست دارند در زمان مسافرت، ریلکس کنند و از کنار خانواده و یا کنار دوستان بودن لذت ببرند. همچنین این دسته از افراد، می توانند از طبیعت، لذت کافی و وافی را ببرند.

این افراد هم به سمت اجاره ون با راننده مسافرتی می روند. دسته سوم از افراد هم هستند که به سمت اجاره ون با راننده مسافرتی می روند و آن هم افرادی هستند که دوست دارند در کنار هم به مسافرت بپردازند و در طول مسافرت در یک ماشین باشند، ولی خودروی شخصی آنها ظرفیت بیشتر از چهار یا پنج نفر را ندارد. فرض کنید ده فرد که با همدیگر دوست هستند، قصد مسافرت از شهر تهران به شهر کرمان را دارند، این افراد ترجیح می دهند که یک خودروی ون مسافرتی با راننده را اجاره کنند و همگی با هم دیگر در این خودرو تا مقصد به صحبت و خوش گذرانی مشغول باشند. اگر قرار باشد این افراد از خودروی شخصی خود استفاده کنند باید دو یا حتی بیشتر، خودروی شخصی را مورد استفاده قرار دهند و در طول مسافرت از همدیگر جدا باشند. دلیل آخر برای استفاده از خودروی ون مسافرتی با راننده این است که افرادی هم وجود دارند که هیچ خودروی شخصی ندارند ولی دوست دارند که به مسافرت بسیار راحت بپردازند و از طرف دیگر علاقه به مسافرت با قطار و اتوبوس و هواپیما و غیره ندارند.

اجاره ون با راننده روزانه

در صورتی که قصد اجاره ون را دارید می توانید آن را برای یک روز یا دو روز و یا تعداد روزهای بیشتری هم اجاره کنید. هر چقدر که تعداد روزهای اجاره ون افزایش پیدا کند اجاره بهای آن هم متناسب با آن بیشتر خواهد شد. البته بسیاری از شرکت ها از جمله شرکت تکسیر برای افراد و شرکت هایی که اقدام به کرایه طولانی مدت تر ون می کنند تخفیفات ویژه ای لحاظ می کند.

اجاره ون با راننده دربستی

شرکت تک سیر، یک موسسه توریستی تشریفاتی است که دارای مجوز اتحادیه اتومبیل کرایه است. مجوز موسسه تک سیر، دارای شماره 514 است. این موسسه، سالهای سال است که تجربه در زمینه خدمات مسافری دارد. نیروی انسانی شاغل در این شرکت، بسیار مجرب و متعهد و کارآمد و شریف هستند. شرکت تک سیر، یکی از موسسات مطرح در دنیا در زمینه ارائه خدمات انواع خودروهای لاکچری و تشریفاتی است. این موسسه در زمینه امور مختلف مربوط به حمل و نقل و ترابری کار می کند. همیشه این موسسه، خود را با شرایط جدید، وفق می دهد و از نوآوری‌ها و به روزرسانی‌ها استفاده می کند. شرکت تک سیر با انواع متد‌های روز دنیا در زمینه جابه جایی مسافر پیشرو همراه است.

موسسه توریستی تشریفاتی تک سیر، خودرو را به همراه راننده و همچنین بدون راننده اجاره می دهد. از سوی دیگر، امکان اجاره خودروهای این شرکت، به صورت روزانه و هفتگی و ماهیانه و حتی سالیانه وجود دارد. موسسه توریستی تشریفاتی تک سیر همه خودرو‌های درخواستی مشتریان مختلف را تامین می کند. مخصوصا خودروهای لوکس و تشریفاتی مانند خودروهای سواری و ون هایش و مینی بوس و اتوبوس. از سوی دیگر، این شرکت، عمل استقبال و انتقال میهمانان از فرودگاه به هتل و از هتل به فرودگاه را به خوبی و با رعایت همه استانداردها انجام می دهد. این موسسه، خدمات ورود و خروج میهمانان از جایگاه مخصوص مسافرین فرودگاه (CIP)را نیز به بهترین نحو ممکن انجام می دهد. این را هم اضافه کنیم که موسسه توریستی تشریفاتی تکسیر، راهنما و مترجم مسلط بر زبان‌های خارجی را در اختیار مشتریان می گذارد.

اجاره ون  با راننده لوکس

یکی از خدمات موسسه توریستی تشریفاتی تکسیر، اجاره خودروهای ون لوکس و بسیار با کلاس با راننده مجرب است. ماشینهای لوکس و گران قیمت و بسیار زیبایی در این موسسه وجود دارند که شما می توانید هر یک از آنها را به دلخواه، انتخاب نمایید. راننده‌های این موسسه هم همگی مجرب و کارکشته هستند و از لحاظ ادب و اخلاق هم همگی، مورد تایید هستند.

اجاره ون  با راننده در فرودگاه

یکی از خدماتی که موسسه توریستی تشریفاتی تکسیر فراهم می کند، اجاره ون با راننده در فرودگاه است. افرادی که در فرودگاه هستند و نیاز به خودرو دارند، می توانند از خدمات این موسسه استفاده کنند. معمولا افرادی که در فرودگاه هستند، دارای چمدان‌های سنگینی هم در کنار خود می باشند. بنابراین بایستی ون ها جای کافی داشته باشد که این چمدان‌ها در آن‌ها جای بگیرند. افراد حاضر در فرودگاه، یا مسافران داخلی هستند و یا مسافران خارجی. منظور ما از مسافران خارجی، فقط افرادی نیست که اهل یک کشور خارجی می باشند.

ایرانی‌هایی که به کشورهای خارجی سفر می کنند را هم مسافر خارجی در نظر می گیریم. این مسافران خارجی در بیشتر مواقع همراه با خود وسایل سنگین به همراه دارند. این وسایل می‌تواند سوغاتی باشد که از کشور خارجی به همراه وارد کشور می شوند یا هر وسیله دیگری. به هر حال اجاره ون با راننده در فرودگاه، همیشه رونق زیادی دارد. ون‌هایی که در فرودگاه استفاده می شوند، نسبت به ون‌هایی که در مسافرت های درون شهری و حتی مسافرت‌های برون شهری استفاده می شوند، دارای کیفیت بهتری هستند. منظور ما از کیفیت بهتر، هم از لحاظ ظاهری است و هم از لحاظ فنی.

اجاره ون با راننده در سفر برون شهری و درون شهری

امکان اجاره ون با راننده، هم در سفر برون شهری و هم در سفر درون شهری وجود دارد. امروزه شرکت‌های زیادی هستند که شما می توانید از طریق آن‌ها ون مورد نظر خود را به همراه راننده اجاره کنید. البته متاسفانه شرکتهای غیر معتبری هم در بین این شرکت‌ها وجود دارند که هم ماشین آنها خیلی کیفیت مناسب را ندارد و هم از راننده‌های با ویژگی‌های نه چندان مطلوب، در آن شرکت‌ها استفاده می شود که صلاحیت لازم را برای هدایت یک خودروی ون ندارند. شما به هیچ عنوان نباید به سراغ شرکت‌های غیر معتبر در زمینه اجاره ون بروید.

سوالات متداول اجاره ون با راننده

بدیهی است که این شرکت‌ها در قبال اجاره خودروی ون به شما، یک چک یا سفته و یا سند خانه را از شما خواهند گرفت. بایستی این مدارک مالی، ارزشی بالاتر از ارزش خود خودروی ون و یا لااقل، ارزشی برابر با ارزش خودروی ون داشته باشند. مدارکی مانند مدارک شناسایی و شغلی هم معمولاً توسط شرکت از شما اخذ می شود.

ون‌های اجاره ای تکسیر، دارای امکانات فوق العاده مناسبی هستند که باعث می‌شود هم در مسافرت‌های درون شهری و هم در مسافرت‌های برون شهری، مورد استفاده قرار گیرند. نشستن و مسافرت کردن با این نوع ون‌ها بسیار لذت بخش است. طبیعتا آن دسته از ون‌هایی که برای مسافرت‌های درون شهری مورد استفاده قرار می گیرند، نیاز به امکانات کم تری نسبت به آنهایی دارند که برای مسافرت‌های  برون شهری استفاده می شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *