TakSeir
اجاره خودرو بدون راننده

اجاره اتومبیل بدون راننده

اجاره خودرو بدون راننده به حالتی می‌گویند که شما خودرو را اجاره می‌کنید و قصد دارید خود شما رانندگی با آن را برعهده بگیرید. طبیعی است که در این حالت، باید شما تمام مسئولیت ‌های خودرو را به صورت کامل برعهده بگیرید.

حتما در این مواقع، شرکت اجاره دهنده خودرو، سند و یا چک معتبری را از شما دریافت می‌کند و در ازای دریافت آن، خودرو را در اختیار شما قرار خواهد داد. در طول مدت زمانی که خودرو در اختیار شما قرار دارد اگر هر مشکلی فنی و یا حتی جریمه راهنمایی و رانندگی و سرقت و مشکلاتی از این دست، برای خودرو پیش بیاید، مسئولیت آن با شما خواهد بود.

شرایط اجاره خودرو بدون راننده

شرایط اجاره خودرو بدون راننده معمولاً در تمامی شرکت‌های معتبر اجاره دهنده خودرو یکسان است. فقط تفاوت‌های اندکی در لیست مدارکی که این شرکت‌ها از شما طلب خواهند کرد، وجود دارد. در کل، شما باید یک سری مدارک شناسایی و یک سری ضمانت‌های بانکی را به شرکت‌ اجاره دهنده خودرو تحویل دهید. در ادامه، تعدادی از شرایط اجاره خودرو بدون راننده را مورد نقد و بررسی قرار می‌ دهیم.

شرایط اجاره خودرو بدون راننده

1. در صورتی که قصد اجاره خودرو بدون راننده را دارید، حتما باید گواهینامه رانندگی خود را هم به شرکت مربوطه نشان داده و کپی آن را در اختیار آنها قرار دهید.

2. در صورتی که یک فرد خارجی بخواهد در کشور ایران اقدام به اجاره خودروی بدون راننده بکند، باید حتما گواهینامه رانندگی بین المللی و یا اینکه گواهینامه رانندگی در کشور ایران را به شرکت اجاره دهنده خودرو تحویل دهد. علاوه بر این، این دسته از افراد باید حتما پاسپورت معتبر خود را به شرکت اجاره دهنده خودرو تحویل دهند.

3. مورد بسیار مهمی که در اجاره خودرو بدون راننده باید مورد توجه قرار دهید، ودیعه ضمانت نقدی است که آن هم متناسب با مدل و نوع خودرو متفاوت خواهد بود. طبیعتا بعد از اینکه شما خودروی اجاره ای را تحویل شرکت دادید، شرکت مربوطه، ودیعه را به شما تحویل خواهد داد. اما این در صورتی است که خودرو را به صورت صحیح و سالم و بدون مشکل خاصی تحویل شرکت اجاره دهنده خودرو بدهید.

4. معمولاً شرکت‌های اجاره دهنده خودرو، مدرکی را که نشان دهنده شغل شما و همچنین محل کار شما است را از شما طلب خواهند کرد. به عنوان نمونه، معرفی نامه از محل کار خود یا مدارک ثبتی شرکت یا جواز کسب و … را باید تحویل شرکت بدهید. در صورتی که خانم‌های خانه دار، اقدام به اجاره خودرو بدون راننده بکنند، ارائه اجاره نامه و یا سند ملکی می‌تواند کافی باشد.

مزیت اجاره خودرو با راننده نسبت به اجاره خودرو بدون راننده

اگر در جمع آوری مدارک اشاره شده با مشکل مواجه هستید، بهتر است یک خودرو با راننده استخدام کنید که هم از لحاظ جمع آوری مدارک، وضع راحتی داشته باشید و هم اینکه از دردسرهای رانندگی و مشکلات احتمالی آن در امان باشید. به هر حال اگر شما به هر دلیلی دوست داشتید که خودرو را بدون راننده اجاره کنید، باید مدارک را تحویل شرکت اجاره دهنده خودرو بدهید. اگر پس از اتمام مدت اجاره، ماشین اجاره شده را بدون مشکل خاصی تحویل شرکت بدهید، شرکت اجاره دهنده خودرو هم مدارک شما را تحویل شما خواهد داد.

متاسفانه بعضی از شرکت‌های ارائه دهنده خودرو که نامعتبر هستند و اصالت خاصی ندارند، در هنگام تحویل دادن مدارک، فرد اجاره گیرنده خودرو را به بهانه‌های مختلف اذیت می‌کنند. شما حتما باید از شرکت‌های معتبر، اقدام به کرایه اتومبیل بدون راننده کنید تا از این دردسرها در امان باشید. بسیاری از افرادی که ادعا می ‌کنند شرکت اجاره دهنده خودرو دارند، متقلب و سودجو هستند. شما باید حتماً قبل از اجاره خودرو از یک شرکت، از مجوز داشتن آن شرکت مطمئن باشید. به هیچ عنوان نباید سند خانه و یا چک پول را در اختیار افراد سودجو قرار دهید.

اجاره روزانه خودرو بدون راننده

اجاره روزانه خودرو بدون راننده، یکی از انواع اجاره خودرو بدون راننده است. در واقع، خودروی بدون راننده می‌تواند به صورت روزانه یا چند روزه و یا ماهانه و یا حتی سالانه اجاره گرفته شود. البته همه شرکت‌های اجاره دهنده خودرو، از لحاظ مدت زمان اجاره خودرو‌های خود، مانند هم نیستند. اکثریت قریب به اتفاق شرکت‌های اجاره دهنده خودرو، یک محدودیت بر روی حداقل روزهای اجاره ماشین‌های خود تعیین می‌کنند. به طور معمول، شرکت‌های اجاره دهنده خودرو، حداقل به مدت سه روز، ماشین‌های خود را اجاره می‌دهند و اجاره روزانه خودرو را در بین آپشن‌های خود ندارند.

از طرف دیگر، بسیاری از شرکت‌های ارائه دهنده خودرو هم هستند که سقفی برای مدت زمان اجاره خودروی خود تعیین می‌کنند و به عنوان مثال، بیشتر از یک ماه، خودروی خود را اجاره نمی دهند. در صورتی که به سایت شرکت تکسیر با آدرس اینترنتی www.takseir.co مراجعه کنید، می‌توانید با انواع خودروهایی که امکان اجاره بدون راننده آنها وجود دارد، آشنا شوید. همچنین با مراجعه به این سایت می‌توانید در مورد مدت زمان اجاره انواع خودروها و هزینه مربوط به هر کدام از آن‌ها، اطلاعاتی کسب کنید. اجاره خودروهای موجود در سایت تکسیر به سه صورت کوتاه مدت و بلند مدت و میان مدت ممکن است.

اجاره خودرو لوکس بدون راننده

اجاره خودرو لوکس بدون راننده

امکان اجاره خودرو لوکس بدون راننده هم در شرکت‌های مختلف از جمله در شرکت تکسیر وجود دارد. با توجه به افزایش بسیار زیاد قیمت انواع خودروها از جمله خودروهای لوکس و خارجی، قیمت تعمیر آنها هم بسیار زیاد شده است. بنابراین تا می توانید از شرکت های معتبر، اتومبیل بدون راننده اجاره کنید.

به عنوان مثال اگر شما خودرویی را کرایه کنید که تسمه تایم آن در موقع مقرر تعویض نشده باشد و در هنگامی که خودرو در نزد شما اجاره است، تسمه تایم خودرو پاره شود، باید ده‌ها میلیون بابت تعمیر آن خودرو پرداخت کنید. البته این عددی که عنوان کردیم در خودروهای ایرانی مانند پژو و سمند و غیره صدق می‌کند.

اگر قرار باشد شما، خودروی لوکس و گران قیمت خارجی را اجاره کنید و در زمان اجاره نزد شما، آن خودرو با مشکل مواجه شود، شما واقعاً با دردسر‌های مالی بسیار زیادی مواجه خواهید شد. اگر هم شرکت اجاره دهنده خودرو، هزینه مالی بابت پاره شدن تسمه تایم خودرو را از شما نگیرد، همین که شما از کار خود عقب خواهید افتاد و ماشین اجاره شده دیگر حرکت نخواهد کرد، یک ضرر بسیار بزرگ برای شما خواهد بود.

فرض کنید شما خودرویی را اجاره کرده اید که به همراه خانواده محترم خود، یک مسافرت چند روزه را داشته باشید و خودروی اجاره شده در مسیر، با مشکل مواجه می‌شود. آنجا چه کاری از دست شما برخواهد آمد. به جز اینکه هم اعصاب خود شما و هم اعصاب خانواده شما کاملا به هم خواهد ریخت.

این تازه قسمت خوب ماجرا است اگر خدای نکرده خودروی اجاره شده توسط شما، به عنوان مثال از ناحیه لاستیک‌ها و یا جلوبندی مشکل داشته باشد و به خوبی توسط کارکنان شرکت اجاره دهنده خودرو، چک نشده باشد، ممکن است از لحاظ جانی هم برای شما و خانواده شما بسیار خطرناک باشد. همه این مطالب را گفتیم که به شما ثابت کنیم قبل از اینکه به لوکس بودن خودرو بدون راننده توجه کنید، باید از معتبر بودن شرکت اجاره دهنده آن خودروی لوکس اطمینان کامل حاصل کنید.

اجاره ماشین در تهران بدون راننده

شرکت‌های زیادی وجود دارند که به کار اجاره ماشین بدون راننده در تهران ، مشغول هستند. در واقع بیشتر از هر شهر دیگری، اجاره خودرو بدون راننده و با راننده در شهر تهران صورت می‌پذیرد. شرکت تکسیر هم در شهر تهران، فعالیت گسترده ای دارد.

قیمت اجاره خودرو بدون راننده

قبل از اینکه بخواهیم در مورد اجاره خودرو بدون راننده صحبت کنیم، باید هدف از اجاره خودرو مشخص شود. به عنوان مثال خودرویی که برای مراسم عروسی و یا برای جشن‌های دیگری اجاره می‌شود با خودرویی که برای انجام کارهای روزانه اجاره می‌شود، کاملاً با هم متفاوت هستند. قیمت اجاره خودرو بدون راننده را نمی توانیم به صورت دقیق مشخص کنیم. موارد بسیار زیادی هستند که بر روی قیمت اجاره خودرو بدون راننده تاثیر گذار هستند که به چند مورد از آنها در ادامه اشاره خواهیم کرد.

1. مهمترین عامل تاثیر گذار در قیمت کرایه خودرو بدون راننده، نوع خودرویی است که توسط شما اجاره می‌شود. بدیهی است که اگر شما یک خودروی بسیار لوکس و لاکچری و گران قیمت را بدون راننده اجاره کنید، باید مبلغ بسیار زیادی را نسبت به زمانی که خودروی عادی ایرانی را اجاره می‌کنید، پرداخت نمایید.

2. عامل دیگر تاثیر گذار در قیمت اجاره خودرو بدون راننده، مدت زمان اجاره است. شما می‌توانید یک خودرو را برای یک روز اجاره کنید و یا اینکه اجاره خودرو بدون راننده را برای یک سال انجام دهید. هر چقدر مدت زمان اجاره خودرو بالاتر برود، مبلغ مربوط به قیمت اجاره خودرو با راننده هم بالاتر خواهد بود. البته یک رابطه کاملا خطی بین مدت زمان اجاره خودرو و قیمت اجاره خودرو وجود ندارد چرا که معمولاً سازمان‌ها و شرکتهای اجاره دهنده خودرو، وقتی که می‌بینند مشتریان‌ها آنها برای مدت زمان طولانی، یک خودرو را اجاره می‌کنند، در قیمت نهایی آن تخفیف بسیار مناسبی قرار می‌دهند.

اجاره اتومبیل بدون راننده تهران

اجاره اتومبیل بدون راننده تهران از سال‌ها قبل رواج بسیار زیادی داشته است. در واقع از همان زمانی که خودرو وارد کشور ایران شد، اجاره اتومبیل بدون راننده در تهران هم با استقبال زیادی مواجه گردید. در شهر تهران، فقط شرکت‌ها و یا افراد بی پول و بی ماشین نیستند که اقدام به کرایه ماشین بدون راننده می‌کنند، حتی افراد بسیار پولداری هم وجود دارند که برای انجام کارهای روزمره خود اقدام به اجاره خودرو بدون راننده می‌کنند. این افراد یا خودروی بسیار باکیفیت و گران قیمتی دارند که نمی خواهند آن را در خیابان‌های شلوغ تهران بیرون بیاورند و یا اینکه اصلا خود را درگیر خرید و نگهداری خودرو نمی کنند.

سوالات متداول اجاره خودرو بدون راننده

 مورد بسیار مهمی که در اجاره خودرو بدون راننده باید مورد توجه قرار دهید، ودیعه ضمانت نقدی است که آن هم متناسب با مدل و نوع خودرو متفاوت خواهد بود. طبیعتا بعد از اینکه شما خودروی اجاره ای را تحویل شرکت دادید، شرکت مربوطه، ودیعه را به شما تحویل خواهد داد.

در صورتی که یک فرد خارجی بخواهد در کشور ایران اقدام به اجاره خودروی بدون راننده بکند، باید حتما گواهینامه رانندگی بین المللی و یا اینکه گواهینامه رانندگی در کشور ایران را به شرکت اجاره دهنده خودرو تحویل دهد. علاوه بر این، این دسته از افراد باید حتما پاسپورت معتبر خود را به شرکت اجاره دهنده خودرو تحویل دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *