TakSeir
اجاره خودرو با راننده

اجاره خودرو با راننده

اجاره ماشین با راننده

اجاره ماشین با راننده، به این معنا است که شرکت اجاره دهنده خودرو، علاوه بر ماشین، یک راننده را هم در اختیار شما قرار خواهد داد. اجاره ماشین با راننده، یک کار بسیار عاقلانه نسبت به اجاره ماشین در حالتی است که شما ماشین را بدون راننده اجاره می‌کنید. در ادامه، قصد داریم تعدادی از مزیتهای کرایه ماشین با راننده را برشمریم.

1. در کرایه ماشین بدون راننده، تمام مسئولیتهای ماشین بر عهده شخص شما خواهد بود. به عنوان مثال اگر در مدت زمانی که خودرو در اجاره شما است، تصادفی پیش بیاید شما باید تمام مسئولیتهای آن تصادف را برعهده بگیرید. اما اگر راننده در کنار خودرو وجود داشته باشد، در صورت تصادف احتمالی، شما هیچ گونه مسئولیتی نخواهید داشت.

2. مزیت فوق، تنها مزیت اجاره ماشین با راننده نیست. مزیت دیگر این است که اگر خدای نکرده ماشین اجاره شده توسط شما در مدت زمانی که در دست شما است با مشکل فنی مواجه شود، راننده شرکت از شما ماهرتر است و تجربه بیشتری در مورد تعمیر ماشین شرکت خود دارد و از طرف دیگر همه مسئولیت‌های فنی ماشین هم بر عهده او خواهد بود. در صورتی که ماشین را بدون راننده اجاره کنید و ماشین اجاره شده با مشکلی مواجه شود، شما باید این مشکل را شخصاً برطرف کنید که قطعاً کار سخت و پر هزینه ای برای شما خواهد بود.

اجاره ماشین با راننده

3. مزیت دیگری که اجاره ماشین با راننده دارد این است که شما می‌توانید بدون استرس سوار بر ماشین شوید و هر جایی که می‌خواهید بروید. دیگر نیاز نیست که استرس رانندگی و یا استرس پیدا کردن جای پارک و غیره را تحمل کنید.

4. مزیت دیگری که اجاره ماشین با راننده دارد این است که در صورتی که خودروی شما با جریمه راهنمایی و رانندگی مواجه شود شما در قبال پرداخت آن هیچ گونه مسئولیتی نخواهید داشت. برعکس، اگر خودرو را بدون راننده اجاره کنید، در صورتی که تخلفی از شما سر بزند باید جریمه راهنمایی و رانندگی را پرداخت کنید. اگر جریمه شما در حدی باشد که پلیس راهنمایی و رانندگی مجبور به حمل خودرو با جرثقیل شود، شما با دردسرهای بسیار زیادی مواجه خواهید شد و قطعاً شرکت اجاره دهنده خودرو، سند و چک یا سفته ای که از شما در اختیار دارد را به شما پس نخواهد داد.

5. همه اینها به کنار، بزرگ ترین مزیتی که اجاره خودرو با راننده دارد این است که دیگر شما مجبور نخواهید بود، سند خانه یا چک و یا سفته معادل قیمت خودرو و حتی بالاتر از قیمت خودرو را در اختیار شرکت اجاره دهنده ماشین قرار دهید.

کاربرد اجاره خودرو با راننده

اگر بخواهیم در مورد کاربرد اجاره خودرو با راننده صحبت کنیم باید بگوییم که در صورتی که تعداد افرادی که قرار است سوار ماشین اجاره شده توسط شما بشوند کم تر از ۵ نفر باشد، بهتر است که خودرو را با راننده در خدمت بگیرید و خود را از زحمت و دردسر رانندگی کردن، خلاص کنید. بدیهی است که اگر تعداد افرادی که قرار است سوار بر ماشین شوند دقیقا به اندازه ظرفیت ماشین باشد، کرایه خودرو با راننده، بی معنا خواهد بود. البته بسیاری از افرادی که به اجاره خودرو می‌پردازند، دوست دارند که در فضای درون خودرو کاملا راحت باشند و فرد غریبه ای در درون ماشین آن ها نباشد. در این صورت هست که اجاره خودرو با راننده نمی تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. در ادامه، کاربردهای اجاره خودرو با راننده را آورده ایم:

  1. یک کاربرد بسیار مهم اجاره خودرو با راننده وقتی هست که شما کارهای اداری و بانکی زیادی دارید و پیدا کردن جای پارک برای شما سخت است. اگر خودرو را با راننده اجاره کنید، راننده می‌تواند شما را به دقیقا به هر محلی که دوست دارید برساند و در آنجا منتظر شما باقی بماند. اگر خودرو بدون راننده اجاره می‌کردید باید زمان زیادی را صرف پیدا کردن جای پارک خود و البته صرف پیاده روی تا محل مورد نظر خود می‌کردید.
  2. از اجاره خودرو با راننده در مراسم عروسی و ماشین عروس هم استفاده زیادی می‌شود. در موارد بسیاری، عروس و داماد‌ها دوست دارند که در روز عروسی در کنار هم باشند و داماد مشغول رانندگی کردن نباشد. در این صورت این زوج‌های جوان به سمت اجاره ماشین با راننده می‌روند.

یک کاربرد دیگری هم اجاره خودرو با راننده دارد و آن هم در زمانی است که خودرو برای تشریفات اجاره داده می‌شود. بسیاری از مدیران ادارات و سازمانها و شرکتها وقتی که به دنبال عقد قرارداد و مذاکره با سازمان یا شرکت و یا اداره خاصی هستند، یک خودرو با راننده اجاره می‌کنند و از راننده می‌خواهند که آنها را به محل مذاکرات و محل عقد قرارداد برسانند. در این موارد، معمولا خودروهای بسیار لوکس و لاکچری و گران قیمت اجاره گرفته می‌شود. طبیعتاً مدیر اداره یا سازمان و یا شرکت دوست ندارد که در مواقعی به این حساسی، خودش رانندگی کند و دوست دارد یک راننده اختصاصی برای خود داشته باشد. در این مواقع، اجاره خودرو با راننده کاربرد بسیار زیادی دارد.

نکات مهم در اجاره خودرو با راننده

در هنگامی که قصد کرایه ماشین را داشتید، باید از معتبر بودن شرکت اجاره دهنده خودرو، اطمینان حاصل نمایید. متاسفانه بسیاری از شرکت‌های اجاره دهنده خودرو، اعتبار لازم را ندارند و چند عدد خودروی معیوب و مشکل دار را به مشتریان خود کرایه می‌دهند. همین امر باعث می‌شود که شما پس از کرایه کردن این خودروهای معیوب، با مشکلات فراوانی مواجه شوید.

شرکت تکسیر یکی از شرکت‌های بسیار با سابقه و معتبر در زمینه طراحی انواع خودرو در تهران و سایر شهرستان‌ها می‌باشد. خودروهای موجود در شرکت تکسیر، تنوع بسیار بالایی دارند و همین امر باعث می‌شود افراد با سلایق مختلف و همچنین با سطح مالی متفاوت، بتوانند از خودروهای موجود در این شرکت برای اجاره کردن استفاده نمایند. سایت اینترنتی شرکت تکسیر، دارای آدرس www.takseir.com است. شما به راحتی می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز، وارد این سایت شده و خودروهای موجود در آن را مشاهده نمایید. اگر در هنگام مرور سایت تکسیر، سوالی هم برای شما پیش بیاید، می‌توانید با همکاران ما در بخش فروش، مشورت‌‌های لازم را انجام دهید.

اجاره خودرو با راننده برای سازمان‌ها و ادارات

اجاره خودرو با راننده برای سازمان‌ها و ادارات

تا چند سال پیش، سازمان‌ها و ادارات معمولا اقدام به خرید خودرو می‌کردند و یک راننده را هم استخدام می‌نمودند. این کار مشکلات زیادی را برای سازمان‌ها و ادارات و شرکت‌ها به دنبال داشت. مشکل اصلی این بود که باید آنها همیشه هزینه و مسئولیت نگهداری خودرو را برعهده می‌گرفتند. از طرف دیگر، باید  هزینه‌های مربوط به استخدام و غیره را هم در مورد راننده این خودرو تامین می‌کردند. چند سالی است که سازمان‌ها و ادارات و شرکتها خود را راحت کرده اند و به جای اینکه یک خودرو خریداری کنند و یک فرد را هم به عنوان راننده استخدام کنند، خودرو و راننده را در کنار آن اجاره می‌کنند. در این صورت شرکتها و سازمانها و ادارات هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن خودرو نخواهند داشت. فقط پولی را بابت کرایه خودرو و بابت خدماتی که راننده ارائه می‌دهد، به شرکت مربوطه پرداخت خواهند کرد. هر موقع هم که از عملکرد راننده راضی نباشند می‌توانند اجاره خودرو را از  شرکت اجاره دهنده خودروی دیگری انجام دهند. اگر مانند قبل یک راننده را استخدام می‌کردند و بعد از استخدام، از کار او رضایت نداشتند باید درگیر مسائل بسیار زیادی می‌شدند تا بتوانند آن راننده را تعویض کنند چرا که آن راننده در استخدام آن شرکت یا سازمان یا اداره بود.

اجاره خودرو بین شهری با راننده

یکی از موارد کرایه خودرو با راننده مربوط می‌شود به اجاره خودرو بین شهری با راننده. طبیعتا در این موارد باید از خودروهایی استفاده شود که امنیت بهتری نسبت به خودروهای عادی دارند و چک لازم هم بر روی آنها صورت پذیرد. چرا که به هر حال مسافرت بین شهری نسبت به مسافرت درون شهری، ریسک‌ها و خطرات بیشتری خواهد داشت. راننده‌هایی هم که معمولاً در این موارد، مورد استفاده قرار می‌گیرد، با تجربه تر از راننده های درون شهری هستند. چرا که باید بتوانند با مخاطرات موجود در مسافرت بین شهری به راحتی کنار بیایند. این مخاطرات، زمان‌هایی که فاصله بین شهر مبدا و مقصد، طولانی هست و یا در ماه های پر بارش سال، بیشتر هم می‌شود. از طرف دیگر، پرواضح است که قیمت کرایه خودرو با راننده برای مسافرت بین شهری نسبت به قیمت کرایه خودرو با راننده برای مسیر‌های درون شهری بیشتر خواهد شد.

اجاره خودرو برای گردشگران خارجی با راننده

یکی دیگر از موارد اجاره خودرو با راننده نیز مربوط می‌شود به اجاره خودرو برای گردشگران خارجی با راننده. طبیعتاً گردشگران خارجی وقتی که وارد کشور ایران می‌شوند، خودروی خاصی ندارند که بتوانند با آن به مکان‌های تفریحی و طبیعی و تاریخی بروند. مسافران و گردشگران، اقدام به اجاره خودرو با راننده می‌کنند تا آنها را به هر مکانی که دوست دارند، برسانند. معمولا راننده‌ای که در این موارد، به کار می‌رود نسبت به راننده‌های عادی، سواد بالاتری دارد. معمولاً راننده‌های استفاده شده در این مورد، آگاهی زیادی نسبت به مکان‌های تاریخی و همچنین نسبت به زبان انگلیسی دارند. کاملا بدیهی است که قیمت اجاره خودرو برای گردشگران خارجی با راننده بالا خواهد بود. خودروهایی که در این مورد استفاده می‌شود نیز، نسبت به خودروهای عادی، بسیار لوکس تر و زیبا تر و با کیفیت تر خواهند بود. چرا که گردشگران خارجی به هیچ عنوان دوست ندارند که سوار بر خودروهایی شوند که کیفیت لازم را ندارد.

 قیمت اجاره خودرو با راننده

 قیمت اجاره خودرو با راننده را نمی توانیم به صورت دقیق مشخص کنیم. مواردی از قبیل مدل و نوع خودرویی که برای اجاره کردن برگزیده اید و همچنین مدت زمان اجاره خودرو بر روی قیمت اجاره خودرو با راننده تاثیر گذار هستند. عامل دیگری که در قیمت اجاره خودرو با راننده تاثیر می‌گذارد، میزان خدماتی است که از راننده انتظار می‌رود، انجام دهد. بعضی از سازمان‌ها یک خودرویی را به همراه راننده آن اجاره می‌کنند ولی راننده فقط وظیفه ایاب و ذهاب کارمندان آن سازمان یا شرکت و یا اداره را بر عهده می‌گیرد. در عین حال در مواردی هم فرد یا شرکتی که اقدام به اجاره خودرو با راننده می‌کند، می ‌خواهد صبح تا شب از راننده کار بکشد و حتی کارهای دیگری به جز رانندگی (کارهایی مثل خرید و غیره) را هم به راننده بسپارد. در این صورت است که قیمت اجاره خودرو با راننده بالاتر خواهد رفت. این را هم اضافه کنیم که در بعضی از شرکت های اجاره دهنده خودرو، اینکه شما از کدام راننده استفاده کنید هم بر روی قیمت کرایه ماشین با راننده تاثیر می گذارد. البته این مورد معمولاً در مواقعی که اجاره خودرو برای انجام تشریفات و مواردی از این قبیل است به کار می رود و در موارد عادی، قیمت اجاره خودرو با راننده های مختلف معمولاً یکسان است. خوشبختانه در شرکت تکسیر، راننده های ماهر و باتجربه و خوش اخلاق و شیک پوشی حضور دارند که شما می توانید از حضور آنها در ماشینی که کرایه می کنید، بهره مند شوید.

سوالات متداول اجاره خودرو با راننده

قیمت اجاره خودرو با راننده را نمی توانیم به صورت دقیق مشخص کنیم. مواردی از قبیل مدل و نوع خودرویی که برای اجاره کردن برگزیده اید و همچنین مدت زمان اجاره خودرو بر روی قیمت اجاره خودرو با راننده تاثیر گذار هستند.

اگر خدای نکرده ماشین اجاره شده توسط شما در مدت زمانی که در دست شما است با مشکل فنی مواجه شود، راننده شرکت از شما ماهرتر است و تجربه بیشتری در مورد تعمیر ماشین شرکت خود دارد و از طرف دیگر همه مسئولیت‌های فنی ماشین هم بر عهده او خواهد بود. در صورتی که ماشین را بدون راننده اجاره کنید و ماشین اجاره شده با مشکلی مواجه شود، شما باید این مشکل را شخصاً برطرف کنید که قطعاً کار سخت و پر هزینه ای برای شما خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *